Inget internet!

Det är inte så att vi har gått och dött eller något, vi ahr bara inget internet.. husse och matte är för lata för att åka och tecka något.
Så det kommer komma en lång uppdatering så småning om.. men inte denna vecka antar jag.. för på fredag åker vi ut på landet! Jätteskoj! och solen ska skina både lördag och söndag.

Sen måste nog "morfar mikael" sluta grymta och provocera mig, för oj vad jag skäller på han och hans katter.

jag tycker inte om regn men ajg har slutat att stanna och stå helt still iaf. Tror inte att jag har gjort så jättemycket dumt iaf. Eller jooo :P
Här om dagen  när josephine kom hem blev jag glad och ställde mig upp mot hennes ben, då löft hon upp mig och då kissade jag på henne.. vet inte riktigt varför men hon blev inte så jätteglad.. husse och matte småfnissade iaf lite gran.. men sen blev det korgen för mig.. typiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0