Nu har vi internet igen!

Vad kan ha hänt sen senast.. hmm.,.

I helgen var var hos mattmor och mattfar och hos mattes mormor och morfar. Jag sprang och väckte dem så fort vi kom fram! Tihi! Jädrans sjusovare det där. klockan var ju faktiskt tio! Kan man starta dagen bättre än med en tunga upp i näsan??
Jag fick både korv och blodpudding för matte hade inte tagit med min mat när vi åkte. Jättemycket människor och jättekul! Ute på promenader och hade en jättemysig dag. Sen på kvällen var vi så trötta och och matte så vi fick skjuts hem.

Igår var husse och matte och handlade på eftermiddagen. Jag fick en jättestor mjukis fotboll! Jätterolig! För den här kan jag bita i och släpa på själv.. det kan jag inte med selmas stora bollar. Hon kommer att bli jätteavis på den här! Hon kan kanske få en sån i julklapp av mig.. man vet aldrig!

Nu är det inte långt kvar till jul! Vad är jul? Är inte helt säker på att jag kommer att tycka om det iaf.. för husse och matte kom hem med den här igår... måste man se ut så?


Men bollen gillade jag iaf!


Ikväll har jag och husse en grabbkväll för matte jobbar jättesent! Jag tror att vi kommer att mysa framför tven.
Imorgon fyller husster år och mattster kommer hem från usa. Undrar om jag kommer att få träffa någon av dem.
Men men  nu ska jag leka vidare med min boll!
För efter superpromenaden imorse med matte var jag jättetrött för jag gick hela vägen från mattfar och mattmor. ¨Så jag tog mig faktiskt en tupplur på två timmar och börjar känna mig någolunda pigg nu faktiskt!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0