torsdag

Vilka om någon är det som läser om mina äventyr egentligen? Lägg nån kommentar ibland då!
Imorgon så får vi ett tillfälligt internet av hussmor, antar att hon är less på att jag bloggar så sällan!
Jag vill ut och busa av mig med selma också, det var jättelänge sen! Tror att hon också behöver en långpromenad i skogen och bus på gården!! Kanske får träffa henne på söndag i fullerö om jag har tur.. om vi nu ska ut på farsdag... det återstår att se!
idag har jag varit med josephine i några timmar, sovit massa i hennes säng tillsammans med henne.. jättemysigt. Bråkade nästan ingenting alls faktiskt!
Om jag har tur så får jag vara med henne imorgon med för husse ska jobba extra! Om tanden tillåter.. Jag tror att jag håller på att byter tänder också.. för jag luktar jätteilla i munen.. men jag får pussas ändå!

Kommentarer
Postat av: Evelina

Arboga-killen saknar dig jääättemycket och vill att du ska komma och busa med honom! SNART! Imorgon ska arboga-killen vara ledig och sakna dig ännu mer. Tänk om du kunde hälsa på honom lite oftare, så slapp jag lyssna på hans tjat.... Puss på dig Idde! =D

2010-11-23 @ 23:20:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0