Borta över helgen

Hela helgen har jag varit ute i alunda för matte och husse har varit borta. Men det har inte gått någon nöd på mig inte!
Bajsade på hussfars värmedyna :P så går det när man lämnar saker inom räckhåll för mig, antingen så göra jag mina behov eller biter sönder saker, till exempel mattes plånbok och hennes halsduk.. fast då blev jag ju tagen på bar gärning.. :(

Men den var ju lockande med sina fransar :P

Hussmor tyckte jag var bråkig idag när vi var i fullerö. .. men vadå, först vara inne i ett främmande hus och sen ut och se massa stora fordon, klart jag skäller för sådana otäcka saker..
Och sen sätta mig i samma hus som massa håriga varelser som är större än mig själv.. (katter) klart att jag blev rädd och satt och skakade. Tänk själv om det skulle bli insatt i en bur med gorillor..  läskigt värre! Men den här dagen tog på krafterna för jag har sovit nästan hela tiden sen 4a. Dock inte mycke piggare nu. Husse och matte fick dra upp mig för att gå ut. Skoj blev det iaf för vi lekte tagare och de kunde inte ta mig :P

Här är jag i full galopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0