Hej och håå

Vad hände med det soliga vädret idag då?!
Igår var det ju jättefint! Var ute på en långpromenad med matte. Vet ni vad!! Jag var nere vid ån i uppsala och där fanns det massa duvor och änder! och JAG SKRÄMDE DEM! haha jättekul var det!
imorse gav jag matte sovmorgon till 08:10, snällt va! Den låg vi och busade i sängen!

Jag är jättekelig och sällskapssjuk idag. Jag är max en halvmeter ifrån matte hela tiden och vill sitta i hennes knä jämt! Sen när hon stod och diskade så satt jag bakom hela tiden och hoppade upp mot hennes ben då och då så hon skulle veta att jag fortfarande var kvar! och pussas hela tiden!
Jag tror att vädret gör mig såhär!


Så här har jag varit hela morgonen!


Vi träffade en hund imorse också! Den var nog dubbelt så stor som mig men den var rädd för mig! men det fattade ju inte jag. trodde vi skulle leka tafatt!

Men nu ska vi busa en liten stund!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0