ojojoj nu har jag haft för kul för att blogga!

Vad kan ha hänt de här veckorna!? jag har varit jättemycket i Alunda och lekt med selma! Var där två gånger själv förra veckan och en gång med husse och matte! Lika kul som vanligt!
och efter det åkte vi till mattmor och mattfar och jag fick jättemycket korv! Mumma! Ska nog åka dit och tigga lite snart igen!! Tihi!

Det blåser jättemycket ute och tänk vad många löv jag måste jaga innan jag inser att det bara var ett löv..
Husse har ont i benet så han har varit hemma med mig den här veckan! Myspys..
Och vet ni igår.. då blev jag fasthållen jättelänge! Säkert flera minuter!
Och så tog de fram tången och klippte mina klor! Det var väl inge kul heller!
Men de var nog värt det! För jag fick en vit mjukismus och en pipleksak som är en säl..
Men vet ni jag fattade inte fören idag att det var en leksak. så när den pep så började jag också att pipa för jag trodde att jag hade skadat den.. pinsamt!
Snart kommer det lite kompisar över! åh vad kul! och vad bordskämd jag kommer bli!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0