Regnig tisdag.

Riktigt jädrans tråkväder! Och har totals förstört dagens planer. Matte och jag skulle åka ut i skogen och leka idag.. men eftersom jag avskyr regn så vet ni ju kanske att den här dagen kommer att sluta mestadels innomhus! Eftersom jag är bossen i huset!

Började med att väcka matte så att hon inte skulle få någon sovmorgon på hennes lediga dag. Noterar att det regnar och sätter på mig regnkappan som jag avskyr! Vi går ut.. eller jag blir buren ut eftersom jag stannade innanför porten och stod still. Så jag står till utanför porten i stället. Matte går iväg och jag gnäller på henne. springer ikapp och stannar, några gånger! Sen tog hon av mig regnkappan.. och då blev jag ju blöt :( Skyndade mig att kissa och bajsa och sprang till porten, jag VILLE IN!

Sen busade vi lite inomhus till jag blev trött och behövde en förmiddagstupplur i soffan som redan är två timmar! Slappardag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0