Söndag

Halloj!
Idag är det sändag och vi har kommit hem från Alunda idag. Husse lämnade mig där i fredags för att mr Arboga fyllde 23 år!
Husse och matte kom ut vid lunch igår och busade och skojade med oss! Grillade korv och lekte utomhus!
Vi lekte med bollar i olika storlekar..


Man måste ligga ner innan bollen flyger iväg och man får springa och hämta den!!



Sen kan man smyga i gräset! och leka tagare! Tihi! Jag har blivit jättesnabb och jag och selma har "selmaryck" tillsammans! Sen blir man ju jättetrött när man väl kommer in!

Imorse var jag, Selma och matte ute på en skogspromenad medans de andra låg och sov.. Blev dock inga kort då eftersom matte hade ett koppel i varsin hand. Men men.. det var mysig och solig... men också frost så jag frös om tassarna.. men det blev ju destå skönare att komma in sen så!


Två utslagna hjältar på köksgolvet!
Men nu ska jag och husse mysa i soffan eftersom tråkmatte redan tänker gå och lägga sig!

Sov gott mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0