En sak till!

Idag är det den 21a!! Vilket gör att jag är 4 månader idag!

Kommentarer
Postat av: Gammelmoster Marie

Hej lilla gubben!

Det är din gammelmoster som skriver ;)

Va gulligt att du ahr en egen blogg, den ska jag följa!

Du är så söt som en sockerstrut..skulle bra gärna vilja gosa med dej lite.

Kanske min HugoBoss och du kan leka någon gång, för han är ju inte heller så stor. Lite större än dej är han än..men du blir ju oxå stor kille snart!

Ha det gott!

Hälsa husse o matte från mej!

Kram Marie och Bossen!!

2010-09-23 @ 12:26:45
URL: http://miamarie.bloggplatsen.se
Postat av: Idefix

Men kom hit och lek då! Jag vill jag vill!

2010-09-23 @ 23:04:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0