God kväll!

Nu sitter jag och matte i soffan! Husse är ute och rullar stora runda bollar med hål i. jag har jävlats med matte hela kvällen! dragit i hennes garn och bitit i hennes virknål, ätit på hennes öron och fingrar när hon minst anade när hon gick och hämtade kaffe passade jag på att göra en kissfälla mellan bordet och soffan, hon trampade i den direkt! FAN VAD JAG ÄR BRA!. Jättegott med kassler och potatis, fick husses rester efter middagen! Mumma!
Träffade på något konstigt ute på gården idag.. såg rund ut men ändå ojämn.. matte kom och löft upp mig innan jag hann nosa på den, hon sa att vi skulle låta den var så att jag inte skulle få en sticka i nosen.
Så vi gick ut på den andra gården och lekte där istället.
Nu är jag trött av alla jävulskaper så jag ska kura ihop mig på filten i soffan och ta en tupplur!



Bjuder på en bild på mig i solen!
Peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0