Hej

Idag är det torsdag och jag har totalt glömt bort att skriva. Men nu tar jag mig iaf lite tid att skriva vad som har hänt.

Här jag jag som spanar in tikar på internet.

I lördags var det jättemycket folk här, och oj vad jag fick uppmärksamhet och tiggandet vid bordet gav tydligen sitt.. för oj vad risig i magen jag blev. (Hörrni ge mig inte något nästa gång)
Söndagen blev lugn och skön! Söndag = vilodag!
I måndags kom det hit massa folk igen. Fikade och Isak kom också och jag var en riktig plåga! Hahaha.
de var tvugna att lyfta upp gammeltaxen så han fick vara ifred tillslut. Men vad gjorde det?! Jag hade ju jättemånga paketsnören att leka med.
matte fick en symaskin, och här är resultaten av det.
Det börjar ju faktiskt att bli kallt ute och jag skakar efter bara några minuter. Så senare iår kanske jag går med på att ha på mig den. Den är ju varm och skön trotts allt!


Jag kom att tänka på en sak förresten. Jag har blivit så himla stor!!
kolla skillnaden!
Här var jag kanske 6-7 veckor


Och den här är tagen för några dagar sedan!

Inge bebishull kvar här inte! Har blivit lång och smal!

Men jag gillar fortfarande inte vatten och regn! Hösten är inget för mig. Hur mycket jag än skakar av mig vattnet så kommer det bara mer och mer. och så är det kallt att gå omkring blöt. Kanske ska ta och skaffa mig en regnjacka! Men vi får se. :P

Nu ska jag ta en tupplur innan vi ska gå ut och leka i det blöta gräset!
Ciao!

Kommentarer
Postat av: anonym

gud vad du är söt!

2010-09-16 @ 21:06:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0