Idag är det onsdag!

Igår blev jag hundnappad på eftermiddagen! "Hussfar" kom och hämtade upp mig vid tretiden eftersom husse och matte skulle till stockholm!
Jag fick ju vara med selma hela kvällen! Jättekul!
Vet ni vad mera.. jag fick sova i stora sängen tättintill "hussmor", jag sov som en stock! Men jag blev väckt jättetidigt för då skulle vi åka in till husse och matte igen, väckte dem vid en sådär 6-tiden... men de somnade ju om igen. Eftersom jag ändå var vaken.. ni vet ju vad det första jag gör när jag har vaknat är.. så jag bajsade på mattan innanför ytterdörren och kommer inte ihåg om jag har kissat någonstans, de har ju inte hittat något än iaf! :)

Nu ikväll när vi var ute så var det jättemycket löv på marken! Åh vill ut i springa i dem igen. Matte samlade ihop en stor hög som jag dök i, tihi.
Vi träffade på en hund också, jättesnäll. fast lite lat jämnfört med mig som hade selmaryck. Han kissade 3 gånger på fem minuter! och sista gången så gick jag under.. blev lite blöt.. så matte den elakingen spolade av mig när vi kom hem igen.. BLÄÄ!

Men nu börjar klockan att bli mycket!  Ska ta och koppla av lite så vi kan sova tidigt ikväll!
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0