Läskigt

Igår vad nog den värsta kvällen i mitt liv. Först åkte husse och matte vid sjutiden. Blev lämnad själv. Sen kommer josephine hem, men märker inte mig. jag sprang ju ut i trapphuset och mötte henne så fort hon öppnade dörren. Så hon gick in och stängde dörren. och där satt jag... Provade att springa upp och ner i trapphuset och skälla utanför varje dörr, eftersom jag inte når upp till dörrklockan. Men inte en jävel öppnade dörren!
Så där var jag till josephine var klar att åka... tur att jag var ute vid porten då, för annars hade jag fått sitta där ute många timmar!
Men när alla 3 kom hem igen så var husse och matte jättemysiga. Vi gick ut och gick också! Mysigt med nattpromenader. Börjar dock bli kallt ute så jag skakar i hela kroppen om vi är ute förlänge!
Men det slutar ju inte där. Matte har fått för sig att jag inte får sova i deras säng längre, om husse säger inte emot.. :( så så fort jag hoppar upp på sängen(som jag kan göra själv utan trappa nu) så lägger de ner mig i min säng på golvet. Nedrig dag var det igår!

Imorse började dagen mycket bättre! Kom upp i husses och mattes säng och mös lite innan vi gick ut. Sen har jag och matte haft både mys- och busstunder halva dagen. husse har varit och lekt med kompisar idag. Snart ska jag och matte åka iväg till svartbäcken och träffa på lite kompisar och kanske är deras hundar hemma. Det vore roligt! Så jag kan springa och leka hela dagen!

Mer om det sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0