Måndag

Igår var vi ute i Alunda hela dagen. Tog en långpromenad i skogen, alltid lika kul! Selma badade i vattenhålen.. men jag vågade inte. Höll mig mest på stigarna eftersom jag inte riktigt ser över blåbärsrisen. Sen var både jag och selma ganska trötta hela dagen. Regnade av och till så vi ville inte riktigt leka ute sen. Behöver ju inte gå ut i onödan. Så jag sov nästan hela dagen.

Imorse så var jag ju pigg iaf. Passade på att bita sönder mattes andra toffla eftersom hon blev så "glad" när jag tog sönder den första.. sen nu är de likgiltiga i alla fall!
Det tog på krafterna så jag har legat och vilat nu halva dagen. 

Men vi får väl se vad resten av dagen bjuder på, tråkigt väder. Då blir ju jag också ganska seg tyvärr..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0