Redan Torsdag

Idaghar jag busat massor mest med att jävlas. Började fint dagen med att bita sönder en madrass som låg i vardagsrummet! Mohaha!
Fortsatte med att bita sönder reklamen när den  kom. och sen att tugga på allt jag hittade. Det tar på krafterna vill jag lova! Så slutkörd är  jag.
Vi har fått en mjuk rolig grön matta på balkongen, och oj vad allt blev mycket roligare att leka med där. Snodde penseln för matte innan  hon skulle måla, nästan lika kul som hårborsten som jag gnagt sönder.

Igår var vi ute och hälsade på mattes mormor och morfar. Jag fick låna en björn att leka med! Ha, gjorde han enögd... och den ska barn få leka med.. hmm..
Sen när morfar skulle ta en tupplur så jävlades jag med att hoppa upp i sängen en sju åtta gånger och väcka honom genom att gnaga på hans händer. Han vakna direkt! :) Sen var vi ut i skogen och på gården, vågade inte springa iväg och utforska så mycket för det blir mörkt på kvällarna på landet vill jag lova!
Sen sov jag hela vägen hem igen. Dödstrött av allt ståhej.


Men nu är jag mätt, rastad och tillfreds med allt. Ska nog möta John Blunder i drömmarnas värld! Sov Gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0