Söndag

Det var inga hundar hemma i svartbäcken, men vad gjorde det! Det fanns hur många leksaker som helst! Och då fick jag alla för mig själv! Vi var ute och lekte i skogen! mycket nytt, en stor men inte gamal hund träffade vi! Han kunde hoppa han!

Sen var jag hemma och myse hela kvällen med matte och syrran kom över. Hände inte så mycket, jag slocknade i soffan!

Nu är jag ute i Alunda förresten! Ska leka med selma i flera timmar för husse har fotbollsmatch. Superkul!

Jag har blivit stor förresten! Jag sover i egen säng nu! Två hela nätter irad! Sen hoppar jag upp och väcker matte på morgonen när jag vill gå ut och gå!


Kommentarer
Postat av: syrran

fan brorsan du kan ju inte slockna som en liten valpkid, när du blir stor ska jag lära dig dricka öl och snusa (jag vet att du tycker de luktar illa nu). voff



2010-09-05 @ 19:39:57
Postat av: BitterFittan

Skumt sätt du har att skriva på :D

2010-09-05 @ 19:51:04
URL: http://pmsbrudar.blogg.se/
Postat av: eroooticaaa

Hej! Kolla gärna in min sex & kärleksblogg. Det kan ju vara kul med något annorlunda, roligt och lärorikt:)

Där skriver jag verkligen om allt, och jag har en massa kategorier som för henne/honom, mellan våra lakan, gästbloggare, sexnoveller, kontakta mig, veckans sexställningar, sextips, och massa mer:)



Nu har jag också ett faktiskt intressant gästinlägg från en annan bloggare:) Läs gärna!

2010-09-05 @ 20:12:18
URL: http://eroooticaaa.blogg.se/
Postat av: Emma

hur stor är du då? ;)

2010-09-05 @ 20:26:06
URL: http://emmasol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0