Tisdag

i morse väckte jag matte för att jag behövde gå ut. har faktiskt hållit mig hela natten. Det är inte vanligt, men jag kämpade för en gång skull. Men jag ville bara ut göra mina behov och sen gå in.. Men matte ville att vi skulle gå omkring lite. Jag vägrade!
Jag fick min vilja igenom och fick gå in. Väckte husse och busade lite med honom i sängen! Morgonmys!
Sen fick vi frukost i soffan framför TV, och vi ligger kvar och vilar där nu.


Har fått bilder av husse och matte som jag tänkte jag kunde visa för er.


Här är jag och min grop som jag har gjort ute på gården! 

Just det. nämde jag att vi var ute på ljusterö för några veckor sen?! Om inte så var vi där över en helg.


Massa kullar, berg och gräs att upptäcka, Jag var bara inne och sov och åt, annars var jag bara ute och busade! Jättekul att vara där! Vill dit igen!


Här är jag på bryggan! Men jag gillade mest att vara under den! :P


När det började regna så spelade vi yatzy, Men jag fick inte kasta.. bara bita i pennan.. Men lika glad är jag för det!


Testade på det där med att vindsurfa också.. kanske inte riktigt min grej.. för jag avskyr ju vatten.. Men nu har jag ju testat i alla fall!

Det var allt för stunden! Vi får se vad den här dagen bjuder på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0