torsdag och slut!

Tjoho!
Igår tvingade matte mig att ligga stilla i hennes knä jättelänge.. sen gick hon och hämtade något smalt som blänkte, sen röck hon mig i nacken tills hon sa att jag vad jätteduktig som låg stilla(men vafan, hon tröck ju ner mig) Det var tydligen en fästing. Bara besvärligt tycker jag!
Idag har husse inte varit hemma. han gick och jag fick inte följa med, han är inte hemma ännu! Jag vill ju leka med honom! han är min favorit som är hemma och leker med mig på dagarna när de andra är iväg.
Idag har matte varit hemma med mig när hon inte sprang iväg, då var josephine hemma och då hade jag någon att bita på.
men nu är det bara jag och matte hemma, hon har sörplat soppa och jag har varit farthinder runt hennes fötter i köket när hon lagade mat. Vad gör man inte för lite uppmärksamhet =P
Börjar bli trött som vanligt vid den här tiden, men vi ska nog orka oss ut och upptäcka världen snart!
Imorgon fyller storasyster år. Men jag är förliten så jag får inte följa med :( Jag får vara hemma själv(fan vad jag ska röja och gnälla!)

Kalleballe jag vill ha min nalle! Tjao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0