Torsdag

Nu var det visst ett tag sedan jag skrev något.
Men vad kan ha hänt då. Igår lekte jag med 5 olika hundar. Jättekul!

Idag så har husse varit hemma med mig på förmiddag. Sen gick han! då blev jag så arg på honom att jag bet sönder halva reklamhögen när den kom! HA! Så går det om ni lämnar mig själv!
Matte jobbade kort dag och är hemma nu! undrar vad vi ska hitta på idag.. hmm.. jag vill ut i skogen igen!
Jag har kommit på en annan lite  j obbig grej... det är JÄTTEJOBBIGT att skrolla med så långa klor som jag har. måste se det att fixa till dem! men det är ett senare projekt, gillar inte riktigt när folk tar mina tassar sådär.

Näe, nu ska jag krypa upp i mattes knä och mysa lite! bli kliad och njuta lite!
So long suckers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0