Nu var det dags igen.

Nu börjar vi om på ny kula igen!
För en månad sen fyllde jag ett år! Men är lika busig och kelig ändå! Har kommit upp i den åldern då jag är jätte mammig och pappig. Vill aldrig vara själv! Jag och matte delar kudde i sängen. Husse får ha en egen eftersom han rör så mycket på sig.
Jag har inte växt så mycket heller.. väger fortfarande 2 kg. Men jag har blivit klippt så jag slipper den långa vinterpälsen.  Trivs helt okej.
Här har vi vinterfrillan!
..och nu ser jag ut såhär!
Gillar fortfarande inte regn och vatten..
Men matte envisas varje gång vi går ut på långpromenad då det är varmt att vi ska bada. Jag får ju iaf världens energi. Jo, vi flyttade ju till ekeby i februari också. Så nu har  vi närmare till skogar och ängar.
Jag ÄLSKAR att vara där!
Idag har matte ledigt så vi slappar hemma idag. Sen ska vi över en snabbis till mattmor och mattfar ikväll! Imorgon ska jag vara med husse på jobbet en stund! Men nu är det regnuppehåll så jag ska ut och springa av mig lite!
Men nu ska jag iaf bli bättre på att berätta lite mera vad som händer i min vardag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0